Trazis upoznavanje?

недеља

Upoznavanje dopisivanje

Moje ime je Tyler i ja sam 18. Imam najljepše ikad djevojku, ona je također 18, zvan Anoushka. Imali smo razgovarali o seksu i gubljenje naše virginities ali sam samo mislio da će se brzo, normalan sex. Nisam imao Predviđa se da bih se zapanjujuće vruće, zapanjujuće kinky seks. Ovo je priča o tome kako sam izgubio nevinost, u nevjerojatno perverzni način, za najljepšu djevojku na svijetu (uz najbolje tijelo u svijetu). Ova priča je potpuno izmišljena i ne uključuje ne-fikcionalnu znakova.

Anoushka pognut, spuštanju joj crveni baršun gaćice joj zglobovi, da bi se otkrilo je mekana, kaplje maca i zbijeno arsehole. Moj neuspjeh twitched na ovoj vid, uzrokujući mene to pustiti van soft moan. Okrenula se pogledala u mene, još uvijek pognut, maca na zaslonu, nasmiješi se i zaigrano.
"Jesi li spreman?" She asked.
"Fuck Da!" Odgovorio sam ecstatically.

Ona je polako počela da sama niže na moj bijesan erekciju. Ona moaned u zadovoljstvo kako sama dalje spušta na moj 7-inčni hard-on. Biti djevica u to vrijeme, samo da je osjećaj dovoljno je da me puca moja opterećenja duboko u njoj - Ipak, suzdržani kao što sam ja htio zadovoljstvo njom koliko sam htjela na magarca zadovoljstvo sebe. Ona je konačno i sama spušta na moje sada potpuno uspravno 8 inča. Ona je sjedila na mom krilu, moja penis duboko unutra njoj zbijeno maca, jako zadihan. Ja valjane joj zbijeno vrh joj savršeno tijelo, otkrivajući joj savršeno 32C tits hard rock joj bradavice. Sam dosegla oko nje tanka tijela hvatalo joj bradavice u obje ruke. Ona neka se duboko uzdisanje - bila je na nebu.

Anoushka počeo klizanje gore i dolje na moje duge, uspravno štap. Svaki put joj meke obraze guzica dotakne moj krug, osjećao sam moje samo sve bliže i bliže orgazma. Ona se postupno podigla tempo dok sam mogao osjetiti moj penis savijanje pod ogromnom brzinom. Smijala se sretno kao što je pogledao prema gore mi je jahanje kao mjenjač.

"I'm cumming!" Ona vrisnula jer joj maca zategnuti oko mog penisa, curenje vaginalni sokovi cijele moje lopte i moje pubes. Njezino vrištanje je bilo previše za mene. Ja squirted sjeme duboko joj meka maca. Osjećaj mog orgazma duboko donijela joj je na drugi orgazam iz Anoushka.

"Opet!" Ona nekontrolisano povikao: "Jebi me Tyler! Fuck me hard! "

Nisam treba dva puta reći. Počela sam zabadanje prema gore, uzrokujući Anoushka to odskočiti gore i dolje mi jebati mislim štap. Bol joj savijanja moje uspravno penis osjeća nevjerojatna. Počela sam screaming out, na vrhu mojih pluća, "Anoushka! Anoushka! "Kao ona squirted joj maca sokovi cijele moje trzanje lopte.

Ona je sjedila na mom flacidan penisa za nekoliko minuta prije nego što stoji i okreće okolo. Ona je opet sjedila na mom polu-uspravno penis, uzrokujući da u potpunosti postane podizati što joj stenjati jer joj twitched iznutra lijepi, zbijeno maca. Ona valjane oči u zadovoljstvo, gledajući me duboko u oči. Ona je naslonila na mene ka da izljubim. Prije nego što je ona mogla sam joj uhvatio leđa glavi i prisiljeni na moj jezik je niz grlo. Zauzvrat, ona masira mi jezik nježno s njom jaki, dugi jezik. Sam je gurnula daleko, uzimajući joj dugo cucla palac u usta. Ja valjane moje usne na mojim zubima i malo dolje tvrdo na njoj bradavice. Ona jolted, oplakivanje kao što sam je zaokružena sa mojim jezikom. Kad je jolted, joj maca došla off my penis. Kao što sam masira njezine bradavice, koristeći sva moja usta, ja doći dolje, trljajući joj soaked klitoris. Ja ga masira sa mojim kažiprst.
"Gotovo! Ja sam skoro - "She moaned" Gotovo ... There! "Sam izvukao svoju ruku daleko i ukloniti joj bradavicu iz usta. Pogledao sam razočaran joj lice.

Nakon nekoliko trenutaka, ona je shvatila što sam je čekao. Ona je ustala, nasmijana, okrenuli i savijanje preko kao prije. Postignut između nogu, prikupljanje koliko maca sok kao što sam mogao na svoju ruku. To je uzrokovalo da joj tiho stenjati. Koristeći sve sokove kao mazivo, gumiran sam joj šupak tiho. Osjetio sam ga proširite malo kao što sam gumiran teže i teže. I tako uspaljen kao što sam mogla imati cummed sve nad njom tada i tamo. I slid moj prst u njezin anus, zbog čega ju je stenjati opet. Ja nagne, anilingus joj arsehole sa mojim jezikom. Ona je vrisnula, nakon nekoliko krugova oko nje uske rupe, kao što sam ostao mi duboko jezik u njezinu rupu. Klizila sam dva prsta u njezinu rupu zajedno sa svojim jezikom, što joj drhtati sretno. Kao što sam prstiju i jezikom joj jebeno dupe, skliznula sam još jedan prst u.

"To me boli Tyler!" She whimpered, "To me boli, ali osjećaju tako jebeno dobro."

Nakon daljnjih jezika i prstiju jebeni sam klizila moj četvrti prst duboko u njezin anus. I slid sva četiri prsta još dalje u njezin anus, uzimajući prošlosti moj palac. Ja stisnutom šakom i počeo guranje moja šaka dalje i. Anoushka vrisnula u bol i zadovoljstvo.


"Stop Tyler! Molim te, prestani! "Ona je molila. Ignoriranje njezin zahtjev sam nastavio jebati šaka joj arsehole. Pala je na sve četiri, moja šaka i dalje duboko upućeni njoj. Moj zglob bio sada nestaju i reappearing u i iz nje arsehole. Ona je vrisnula više i više kao što sam ja nastavio negira joj je olakšanje od goleme boli i užitka. Dobio sam ih od stolica sam sjedio na i leže s leđa na podu. I slid my head ispod nogu, ispod potok sperma curi iz svog maca. Ja zaglavi na moj jezik u njezinu maca, lizanje joj sve svoje sperma. Nakon nekoliko sekundi maca lizanje, ona spurted, vrištanje se kako je ona imala orgazam. Ja cupped moje usne oko nje maca, zabada mi jezik dublje u njezinu pičku. Kao što je cummed u moja usta i proguta svaku kapljicu njene tople, sperma ukusna. Ja uklonjena iz mojih šaka joj iz njezine duboko u njoj i doći do mog penisa.

Počela sam Wanking bijesno kao što sam ja nastavio konzumirati Anoushka's naizgled neprestan opskrba sperma. Ona je propala na moje lice još uvijek curi sperma. Nakon nekoliko trenutaka je i sama pokupila popeo nad svojim tijelom preko na moj penis. Ona je ostala u 69 položaja za nekoliko trenutaka prije nego što duboko udahni i uzimajući moj penis duboko u usta. Prije nego što sam to znao, Anoushka je bio duboko me thoating. Ja lizali njoj maca, anilingus njezinu vaginu i sisa na nju maca usne. Osjećao sam joj ruke doći pod mojim nogama i podignite tako da su koljena savijena sa mojim nogama i dalje stan na katu. Još uvijek sisa moje masivni penis je dosegao kolo u moje dupe i on gumiran strasno. Ona pried moje obraze osim otkriva moje dupe rupu. I moaned out kao ona umetnuti prst u moj anus. Bio sam potpuno zapanjen zbog dva razloga, bio sam potpuno šokiran mojim što je ona učinila i kako je zapanjujuće dobro osjećao.

"It's my turn." Anoushka mi je rekao kako okrenuo oko mene suočava sa širokim cerenje na licu sa pre-cum spuštanju joj brada.

Počela je ukazivanje mojih arsehole bijesno dok sisa na moj penis kao što je klizila po njoj njezin jezik i niz grlo. Ja zaglavi dva prsta duboko u njoj zbijeno maca, zbog čega joj se meškoljiti i vrtjeti se u zadovoljstvo. Osjećao sam joj maca početi stezati i grč kao moj penis je počeo trzati i moje loptice počeo meškoljiti. Sperma pucao iz moje duge šipke Anoushka duboko u grlu. Kao što je orgasmed, cum squirted cijelom mom jeziku i lice. Ona je srušila na mene, iscrpljen.
Upoznavanje dopisivanje preko interneta je uvek bilo korisno i dobro.
Mi i dalje imati učestao seks tijekom sljedećih nekoliko mjeseci (do danas), te eksperimentiranje s različitim seks igračke, mjestima i lokacijama. Sjeban sam joj dupe u nekoliko navrata, dok ukazivanje joj i milovanje on tits. Dok je ona i mene isisan tossed off Ona je često prst mi je sjeban dupe, a mi čak su se bračni završio dildo.