Trazis upoznavanje?

недеља

Upoznavanje sa jebozovnim zenama

Ја сам овде лежао ноћу, и дуго сам за додир
Чезнем да осећа руке око мене толико
Да се осећају ти усне притисне против мина
Морам да осећам своје срце туку мина
Желим Upoznavanje sa jebozovnim zenama да чујете шапат на моје ухо Волим те
Ви сте миља далеко од мене, али ипак тако близу
Желим да покренем да вас држите и ви у моје руке
Држите ли близу мене, и никада вас пустити
Вам кажем како сам жудео за вас тако дуго
Вам кажем како сам чекао да се коначно видети
Како сам чекао да се коначно осећа да поред мене
Како сам био овде чека само за вас
Чека да коначно дођу и пронађу мени
Чека да види своју љубав за мене у очи
Да видим да сам насмејана лица, тако волим много
Да видите како смо заједно савршено подударају
Бабы сте савршени у свему што радите
Начин на који су највише бриге лице знам
Волим како сте увек знам само шта да кажем
Начин када знате само да ми се смеје
Посебно када сам има један од оних дана
Jebozovne zene Beograd
Начин на који ви знате када ми је потребан загрљај прави лош
Како сам истопе када гледам у бебу плаве очи
Ја истопе сваки пут када ми кажеш да ме волиш
Када си ме држите ли ми рећи да никада нећете ме пустити
Или када кажу да желе да буду са мном заувек