Trazis upoznavanje?

среда

Upoznavanje sa zenom

Sam bio pješačka prošlosti sigurnosti punktu u moj stan blok's underground car park, kada je zaustavljen sam od strane stražar unutar kabine. U stvari on bi izaći pregradak upoznavanja kad je vidio mi se približava, očito želi nešto reći. Znala sam da većina stražara po imenu, ali ne i ovaj. On je samo 'bio okolo u posljednjih nekoliko tjedana. Uopće ne izgleda loše bih mislio, ali to je bilo sve što sam ikada primjetiti bih uzeti od njega.

"Možete li rezervnih minuta, gđa Kubota?"

"Naravno. Što je problem?"

"Nije stvarno problem. Not yet, anyway. JA pravedan ištanje to pustiti te znati taj Ive 'je dobio kopiju trake iz sigurnosnih kamera ovdje na parkiralištu. Trake od prošle srijedu navečer, u stvari - samo poslije ponoći. "

Bio je razvukao je osmijeh kao visoka škola dijete reći prljavi priču, ali sam nije imao pojma što je bila šala.

"Što to?"

"Ah, stvar je, traka pokazuje da se izvuče iz vašeg automobila s muškog prijatelja i dajući mu vrlo strastveni poljubac prije nego što je otišao off ruku pod ruku s liftom."

"Što je, dovraga, taj je dobio to učiniti s tobom?"

Sada osmijeh je bio veći nego ikada: "Svoj 'je dobio ništa za napraviti sa mnom. No, gospodin Wang moć misliti to je pakao od puno veze s njim."

To je gadno. Ako sam to čitajući pravo to bi mogao biti vrlo neugodne.

"Who's g. Wang?"

"Ti ne znaš g. Wang, Ms Kubota? To je iznenađenje, s obzirom da obično provede nekoliko večeri ovdje svaki tjedan, pa svaki put kad dođe ovdje ostaje u stanu. Možda te nikad bez njega, ili možda ste pomislili bio je čistač. Ali, bilo bi čudno da ne znaš da je vlasnik stana ste žive i. Zašto, Kladim se da nisu ni znali da je u Chicagu na poslovnom putu u srijedu navečer. I iako to znaju, jer Provjerio sam se u četvrtak ako nazovete svoj ured. "


Upoznavanje sa zenom tip izgledao tako mlada da sam mislio da bi moglo biti u mogućnosti to blef stvari.

"What's your name?"

"Danny Collins. Jako drago to meet you, Ms Kubota."

"Ne dajte mi vaše sranje. Ako sam prijavi ovaj razgovor youd 'biti na ulici sutra tražite posao."

"Ja sigurno bih. Ali ako sam pokazao kopiju trake g. Wang možda on bi mi dati posao te vas sigurno bih se na ulici traže negdje živjeti. Provjerite, gđa Kubota?"

Ne postoji, ali mat. Ako je on imao vrpcu je tvrdio je učinio. Jedna stvar je sigurno, sigurno je bila dovoljno luda da izljubim Ray ovdje na parkiralištu u srijedu navečer, a netko mora imati nas vidio. Budući da nitko nije bio u očima to je vjerojatno istina jedini način da to malo bale znao da je zbog izgradnje sustava nadzora.

Koji je pak značilo da je vjerojatno imao vrpcu. A ako Ti to vidio on je idući u dobiti uzrujan - ne ljuti, samo prevrnut na posao gdje je bio dobivanje kratko promijenjen. A kada Ti je posao ići kiselo na njemu on ga prekinuti odmah. Ja bih baš zadnji dokle to uzeti mene za omot moje torbe, i Ti ne bi imala problema uopće u pronalaženju druga djevojka da mi pomogne da ih obavljaju dokle god ona mogla kretati u kasnije uzeti moje mjesto.

Možda sam mogao prijetiti reći gospođa Wang? Ili možda ne. Istaknuti kineski poslovni ljudi nikad povrijediti zakon, ali oni obično imaju trećine bratić šest puta uklonjena žive na drugoj strani grada, koji ima prijatelja koji zna tipa koji je s jakim lokalnim trijade. Nešto novca bi se preseliti iz Singapura banke na banke u Hong Kong i jedan ili drugi način bih se uvjerio da šuti. Ne, prijeteći Ti nije dobra ideja. Niti je pokušavao prijetiti ovo malo neugodne nosat Parker - sve stade gubiti je u borbi bio njegov bijedan straža's job: mene, Identifikacija 'ići odmah iz povisok izlaženje žive niske da postane život.

"Mislim da smo si idući u morati razgovarati o tome, rekao sam.

"To je način na koji ga ja vidim previše, Kubota gđa. Moja smjena završava u jedanaest. Ja ću se do tada."

"U redu. Ali ne ponesite pištolj ili sam možda u iskušenju da vam pokazati koliko ne želim te vidjeti."

"My pištolj je samo ,38, ali sam dobio puno veći kalibar oružja od toga - i uvijek sam dobio je spremna i naprćen sa mnom."

"The way you're ponašaju, g. Collinsa, ja ne bi računati na zadržavajući ga zauvijek."

On namršti, potpuno unworried. Nisam ga mogao povrijediti, a on je znao.

"Vidimo se večeras, Kubota gđa. Držite stvari toplo za mene."

Zvono na vratima zvučalo u jedanaest deset, a kada sam ga otvorio nije bilo iznenađenje uopće o tome tko je stajao tamo, veliki cerenje po cijelom shit eating lice.

"Pa, halo, Kubota gđa. Evo ja sam dolazak na dužnosti i tu ste odjeveni ići na dužnosti. Ali sigurno imaš nešto malo seksi na način donjeg rublja za g. Wang posjeta? Ili biste rezervat ukrašen gaćice za srijedu navečer specials? "

"Jeste li ikad itko reći ustima veća je od Lincoln tunel?"

On je bio potpuno hladan: "Ima mnogo surov odgovora sam mogao napraviti to, gospođa Kubota, ali neka je samo reći da niste stvaranje mene sretan način na koji bi se, ako ste bili pametni. How about me pozivaju u svoj stan dok još nisam dobio stan pozvati nekoga u? "

On mi je imala više od bačve i on to znao.

"Alright, come in" I stao na stranu i on je ušetao u kao da je on vlasnik sam mjesto. Tip je imao više nego ispred gradske javne knjižnice.

"Nije loše, nije loše uopće. I sve plaća za povlačenjem g. Wang Yang. Nice work mislim, iako ne bih ga zavoljeti sebe. Ste Um, mislim da je na ravnotežu Radije bih da gospodin Wang primjerak te doveo kući u srijedu. Čak nimfomanka mora znati gdje da se pridruže liniji. "

"Ja nisam nimfomanka - ili ucjenjivač, bilo, dođe da mislim o tome."

"Ako tako kaže. Od ono što sam čuo, ako su svi dečki koji ste bili u ovdje da vijak si staviti zajedno u lift, to bi biti put previše teška da izađu u prizemlju. I priča je da nitko od njih nikada vratio. Jedna vožnja na Kubota Kelly's metro i nikad vratili. Nisu li bilo koji od njih dovoljno dobra, ili ne bi bilo koji od njih platiti vratiti za drugom? "

"Ti ..." ja morao ugristi leđa riječi koje sam htjela ispljunuti. "Imate li što za reći da vrijedi moje vrijeme slušate?" Upoznavanje sa zenom

On undid mu oko vrata kravatu, to skinula i bacila na leđa i stolice, zatim otkopčan njegova košulja. "Imam novosti za vas, Kelly. Nemate više vremena - sve to pripada meni sada. Osim g. Wang, možda."

"Ja ne mislim tako. Ti Wang je važan čovjek, ali si nitko."

Danny unclipped velike metalne baklja na njegov remen, išao na za mene i mene prodded u želudac s njom. "Korak natrag u svoju sobu i sjesti svoje velike dupe dolje na krevet, ili ja mogu slobodno moj temperament s velikim ustima."